Klachten afhandeling

Klachtenafhandeling

Bij Haarimport.nl draait alles om tevreden klanten.
Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.

U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie.
Dit kan schriftelijk: 

Haarimport
t.a.v. Klantenservice
Lange Kerkstraat 17 - 19
3111 NN SCHIEDAM

Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Aangezien wij lid zijn van Thuiswinkel Waarborg kunt u uw klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan op www.sgc.nl.

U kunt vanaf begin 2016 ok terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). In het geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr.