Garantie

Garantie en retourzendingen

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Beschadigd of verkeerd product

Wij verkopen producten waarvan wij uiteraard hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoen. Mocht een product, dat u bij ons gekocht heeft, niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Wij bieden garantie. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

De garantie geldt voor de gebruikelijke levensduur van een bepaald product en verschilt dus ook per product.

Neem contact op met Haarimport.nl

Indien er zich een probleem voordoet, kunt u telefonisch (010 - 4262871) of per mail (info@haarimport.nl) contact opnemen met ons. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. Wij sturen u het product toe zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.

Retourzendingen

Voor retourzendingen houden wij de volgende punten aan:

  • Indien u een product retour stuurt, verzoeken wij u ons retourformulier in te vullen en een (kopie) factuur mee te sturen.
  • Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren (mits het om een gegronde garantieklacht gaat, dan zijn de retourkosten voor ons).
  • Tevens raden wij u aan het pakket extra te verzekeren, u bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending.