Klachten afhandeling

Klachtenafhandeling

Bij Haarimport.nl draait alles om tevreden klanten.
Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan horen wij dit graag.


Dit kan schriftelijk: 

Haarimport
t.a.v. Klantenservice
Lange Kerkstraat 17 - 19
3111 NN SCHIEDAM

Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Aangezien wij lid zijn van Trusted Shops kunt u uw klacht ook bij hen indienen. Dit kan op www.trustedshops.nl

U kunt vanaf begin 2016 ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). In het geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr.